Štěstí v neštěstí měl italský pár turistů, když v pátek měli defekt na autě na dálnici D1 nedaleko Bohumína. Obrátili se tedy s nadějí na svou pojišťovnu v Itálii s žádostí o pomoc. Žádná však dlouhé hodiny nepřicházela, až se Italové rozhodli zavolat na linku tísňového volání 112.
A možná sami byli mile překvapení, když na druhé straně hovoru uslyšeli svou rodnou řeč. Na krajském dispečinku hasičů v Moravskoslezském kraji shodou okolností sloužila operátorka ovládající italštinu.
"Ta zjistila, že manželský pár stojí u sjezdu z dálnice D1 na 357. kilometru ve směru do Bohumína, vůz je řádně označen, problém je defekt na pneumatice a více než pět hodin marného čekání na pomoc pojišťovny ve spalujícím horku," uvedl k případu mluvčí hasičů Moravskoslezského kraje Jakub Kozák.
Operátorka se tedy skrze linku pomoci řidičům spojila s českým zastoupením pojišťovny zoufalých turistů a domluvila s nimi výjezd asistenčního vozu.
"Při hovoru zjistila, že nastal technický problém v komunikaci mezi mateřskou pojišťovnou v Itálii a pražskou centrálou," dodal na vysvětlenou pointu mluvčí hasičů.
Autor: Michal Kolařík
Spoluzakladatel a provozovatel portálu City.cz. Náměty živnostníků a firem z jejich denní rutiny přenáším na náš vývojový tým. S cílem přinést inovace v zákaznických službách prostřednictvím rezervačního systému Citydiář a věrnostního programu Citykarta, služeb od City.cz
Přidejte se k nám na facebooku!