Italy na D1 nechala pojišťovna ve štychu, pomoc přišla po lince 112 z Ostravy



 12. 08. 2017

Do maléru na dálnici D1 nedaleko Bohumína dostala italské turisty píchlá pneumatika. Obrátili se proto na svou pojišťovnu. Když však pomoc nepřicházela, zavolali i na tísňovou linku 112. A měli štěstí, že za telefonem měla službu zrovna operátorka ovládající italštinu. Ta věci uvedla do pohybu.

Štěstí v neštěstí měl italský pár turistů, když v pátek měli defekt na autě na dálnici D1 nedaleko Bohumína. Obrátili se tedy s nadějí na svou pojišťovnu v Itálii s žádostí o pomoc. Žádná však dlouhé hodiny nepřicházela, až se Italové rozhodli zavolat na linku tísňového volání 112.

A možná sami byli mile překvapení, když na druhé straně hovoru uslyšeli svou rodnou řeč. Na krajském dispečinku hasičů v Moravskoslezském kraji shodou okolností sloužila operátorka ovládající italštinu.

"Ta zjistila, že manželský pár stojí u sjezdu z dálnice D1 na 357. kilometru ve směru do Bohumína, vůz je řádně označen, problém je defekt na pneumatice a více než pět hodin marného čekání na pomoc pojišťovny ve spalujícím horku," uvedl k případu mluvčí hasičů Moravskoslezského kraje Jakub Kozák.

Operátorka se tedy skrze linku pomoci řidičům spojila s českým zastoupením pojišťovny zoufalých turistů a domluvila s nimi výjezd asistenčního vozu.

"Při hovoru zjistila, že nastal technický problém v komunikaci mezi mateřskou pojišťovnou v Itálii a pražskou centrálou," dodal na vysvětlenou pointu mluvčí hasičů.


Autor: Michal Kolařík

Spoluzakladatel a provozovatel portálu City.cz. Náměty živnostníků a firem z jejich denní rutiny přenáším na náš vývojový tým. S cílem přinést inovace v zákaznických službách prostřednictvím rezervačního systému Citydiář a věrnostního programu Citykarta, služeb od City.cz



Vyhledáváme ty nejlepší zážitky ve městě.
Chcete o nich vědět mezi prvními?

Přidejte se k nám na facebooku!

Zapojte se do dění. Bavte se a vyhrávejte.

Partneři portálu: